söndag 12 januari 2014

Nu börjar jag bli orolig

Jag har ett tufft år framför mig och behöver all träning jag kan få. Tänkte mig ett par vintermånader med träning som Haruki Murakami. Att springa mer eller mindre varje dag, en timme eller så. Men jag känner mig inte riktigt bra. Förkylningar som aldrig riktigt släpper. Jag närmar mig 70 och törs inte ta för stora risker.

Då är det bättre när man blir störtförkyld en vecka och bra sen, men så här lite smått med lite småont i halsen och småhosta. Småsnorig så att jag har kunnat småträna i alla fall..... Man blir galen!

Det här räcker inte! Jag går och kollar var jag har en handduk om jag skulle behöva kasta in den!

Idag är det lite kallt också så piggnar jag till under dagen blir det löpbandet på Actic.      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar