torsdag 13 juni 2013

Träningen är igång igen

Lite oplanerat blev det ett pass ovanligt tidigt efter senaste maran.

Avsläppt i Irsta i riktigt varmt, soligt väder blev det en tur hem till lägenheten i Västerås Centrum, lite drygt 10 km. Det gick riktigt bra och nu är det bara att fortsätta sommarträningen. En till två gånger i veckan vore det bra att springa och det räcker nog med 10-15 km/gång, då är det lätt att komma igång med höstträningen lite mer seriöst senare.

Och jag blev väldigt motiverad att komma igång att springa igen efter att ha sett trailern till "Spirit of the Marathon II" och även filmen del I med samma titel.  Den finns i fullängd på Youtube, hoppas del II också hamnar där. Jag blev så motiverad att jag knappast kan lägga av efter 2014 som jag skrev i förra inlägget. F-n också, jag som tänkt ta det lite lugnare på gamla dar.          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar