onsdag 24 oktober 2012

En ovanlig prestation

Suverän marathonlöpare
En av mina konkurrenter på marathonbanan, Anders Hidefjäll från Västerås, når ett nytt mål i helgen. I Åland Marathon på söndag springer han sin 200:e mara!

De senaste tre helgerna (!) har han avverkat 197, 198 och 199 så blir det alltså nr 200 i helgen!

I båda mina två senaste maror lyckades jag klå honom med några minuter, men hans svit på 200 tar jag förstås aldrig. Om jag kommer till start nånstans nästa år blir det nr 20 för mig, rätt bra det också men Anders är i en annan division.

Jag håller ett extra öga på sportrapporterna från Åland den här helgen! Imponerande Anders!      

1 kommentar:

  1. Ska du klå honom nästa år igen är det nog dags att du börjar röra på dig, eller tar du vinteruppehåll?

    SvaraRadera