tisdag 14 februari 2012

Träningsläget februari

Lite tjatigt, men det är som vanligt - jag ligger lite efter men läget är ändå rätt OK.

Jag har några långrundor nu som jag måste prioritera, testade 17 km igår, och det gick riktigt riktigt bra. Jag vet att man inte får slarva med långpassen, men det har jag gjort ändå, nu ska jag ta två långlopp till unde de närmaste dagarna. Och kanske något lite kortare pass också.

Och två spinningpass blir det också, i morrn och nästa onsdag. Det är så bra jag kan göra för att bli förberedd inför "Fourth Annual Yours Truly 50k Run at Stentorpet, Sala Sweden"

Banan blir densamma som tidigare med denna planering:

Varv 1, 2.10
Varv 2. 2.20
Varv 3. 3.00          

5 mil på en löptid på 7.30. Så kan jag kosta på mig pauser mellan varje varv på totalt 29 minuter så har jag en planerad sluttid under åtta timmar. Ska bli spännande att se om jag klarar det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar